Thursday, July 29, 2010

welcome back...

 Assalamualaikum dan Salam sejahtera...

Kembali semula aku menulis blog.dorongan mencipta idea,percambahan idea dan lain-lain lg faktor telah menyebabkan aku menulis kembali di laman blog.Aku telah menjadi blogger kembali.Pada ruangan blog yang ada,akan ku cuba memberi pendapat,berkongsi idea serta pendapat dan lain2 lg dengan para pembace (kalo ader la) tentang topik2 hangat,suam2 kuku serta yang dipikirkan perlu.aku tak nak menulis panjang bg pertemuan semula ini kerana idea x bercambah walaupun baja dah ditabur berguni-guni.Apa2 pun,tunggu topik perbincangan seterusnyer selepas ini (kalo ader la).jam menunjukkan pukul 3.53 a.m,aku plak ngah berchatting ngan Cik Sirap Laici sambil webcam (hu3).Aku akhiri salam perkenalan dengan kata2 ini..

"You break it,You buy"...

Syukran...

2 comments: